BLOG PERPETRADO POR

FRANCISCO LEQUERICA

15.11.10

Aus de major colorit


amb la meva paciència
amb la meva virtut
no he aconseguit res
ni tan sols se m'ha posat un ocellet
sobre d'una espatlla
m'han enganyat rastrerament
m'ho he cregut tot d'un cop
sense sacrificis

és evident ara que la lucidesa
no serveix per a res
que tota la serenitat del món
ni tan sols és necessària
per morir de peu
amb paciència
amb virtut
convençut de la futilitat

viure portes endins
ja no m'importa
he atrapat una mica millor en aquest camí
alguna cosa que atrau ocells
sobretot els de major colorit
aquells que reconforten
per la seva mera bellesa
allò que condemna a no morir

es gratifica només el deliri
es fa tant saber
el que puja i baixa una devise
i mai es coneix
l'estat del meu producte interior brut
els alts i baixos de la meva passió universal
ni els greuges del meu gènere
els estils possibles del martiri contemporani

amb la meva futilitat
amb la meva greuge
no he perdut res
però tampoc he accedit a la veu
i se l'ha endut el remolí
els he enganyat tot aquest temps
millor que a mi mateix
segur que no em passa res